nedjelja, 26. kolovoza 2012.

Nesto na brzinu od starog kruha


Priprema:
1
Stari kruh iseci na kriske pa zatim na kockice.
Sipati ulje u tepsiju (otprilike 20X30). Sipati malo vise ulja. Ne samo podmazati. Npr. da ga bude za pola prsta. Spustiti kockice u ulje i rasporediti.
2
Napraviti besamel umag. Malo ređji nego obicno. U manjoj posudici proprziti ravnu žlicu brasna na malo ulja. Dodati mlijeko i mjesati dok ne provri i ne zgusne se. Ako je gusto dodati jos malo mlijeka (da bude kao tjesto za palacinke). Tu se doda soli i po zelji bibera i vegete. Ja sam stavila i malo bosiljka i origana.
3
Taj umag se lagano žlicom rasporedi po kockicama kruha. On ce ga kasnije kad se zapece uciniti meksim.
4
Preko nasjeckati suho meso i rasporediti. Ja sam imala dimljeni vrat i cajnu kobasicu. Moze se nadrobiti i bjelog, bilo kojeg kravljeg sira a i ne mora. Nasjeckati sampinjone (malo krupnije). Ja sam stavila 4 veca . Moze se prosarati kecapom.

Staviti u zagrejanu rernu na 200 C da se pece. Nisam pratila vrijeme ali gotovo je kad kruh porumeni. Izvaditi iz rerne i posuti rendanim  sirom (Moze gauda, edamac, trapist...sta god). Posuti malo origanom i vratiti u rernu na par minuta da se sir istopi.
Sastojci 1) Stari kruh  2) Nesto suhomesnato (dimljeni ili suvi vrat, cajna kobasica, kulen, sunka....)  3) Malo bjelog sira (a i ne mora)  4) sir 200 gr  5) sampinjona  6) Zacini po ukusu (Origano, bosiljak, biber, vegeta..)  7) Ulje
Za besamel umag:
  1 kasika brasna   250 ml mlijeka  uljeNesto na brzinu od starog hleba :)
-->

Nema komentara:

Objavi komentar