subota, 25. kolovoza 2012.

BANANA LJETNI KOLAČ


Banana ljetni kolač by piba 8Priprema:
U protvan(tepsiju)za podlogu složite kekse
2
Zatim lijepo na keksiće gusto posložite “banane”: koje sam ja poškropil sa sokom od pol limuna
3
U mlijeko koje sam zakuhal stavio sam jednu vrečicu vanilin šećera burbon i zakuhal puding po uputstvima na vrečici…
4
vrući puding sam prelijal preko keksi i banani i ostavil da se ohladi.
5
Kada se ohladilo izmiksao sam slatko vrhnje u koje sam dodao jedan kremfix i sve to premazao po kolaču.
6
Ja sam ukrasio kolač s naribanom čokoladom i dobro ga ohladil
Posluživanje
Možete i staviti i čokoladnu glazuru ili čokoladne mrvice,a uskoro namjeravam probati isti kolač sa malinama i upotrijebiti puding od malina.Najveća mi je pohvala kada moji dečki sa guštom pojedu kolač i još jednom hvala pibi na tako jednostavnom kolaču.
Sastojci:
petit buere kaksi 21 kom. je meni u protvan stalo(tepsiju)  2 vrećice Dolcela pudinga od vanilije  1lmlijeka  1 vrećica Dolcela vanil šećera ili vanil šećer burbon  cca 1kgbanana  8 žlica šećera(za puding)  1/2soka od limuna  500mlslatkog vrhnja  1 vrećica Dolcela kremfixa

Nema komentara:

Objavi komentar